miercuri, 26 august 2009

vine toamna , bine-mi pare

Desi afara e vara toata ziua si o sa tot fie inca vreo luna de acum incolo in sufletul meu se pare ca e toamna. In mod ciudat imi revin din amorteala si incep tot felul de proiecte. Mititele , ce-i drept, dar orice fel de initiativa pare un pas mare dupa o vara de leneaveala in care nu imi aduc aminte sa fi facut ceva util. Sau important. Sau demn de luat in calcul. Incepe scoala si am senzatia ca un nou an din viata mea incepe odata cu ea. Desi eu nu mai sunt la scoala. Totusi , ma apuc si eu de tot felul de scoli fara sa stiu exact de ce.
Deci, astept sa vina toamna cu ploile ei sa imi aduca in suflet toata melancolia care ma face fericita.
Sa depasim odata atmosfera asta torida , intoxicata de oameni prea lenesi si strazi prea prafuite... Sa vina prietena mea toamna care ma poarta spre zone mai profunde ale sufletului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu